HTML

Mikroszkóp Színpad

Azt várjuk, hogy dörömböljenek a színház bejáratánál azok a nézők, akik önkéntes rekeszizom gyakorlatokra vágynak…

Friss topikok

Mondom magamnak, Tibi! #2

2012.04.27. 13:10 mikroszkopszinpad

Aradi Tibor rovata

Hadházias ízek

Tegnap meglátogattam Hadházi Lacit. Elvileg egy műsor próbájának céljából mentem, de hamar előkerült egy konyakos üveg és két szivar. Pöfékeltünk, ittunk és olvastuk az új jeleneteket. Egy hatalmas szívű, tehetséges ember látott vendégül, én meg hosszú idő után, jól éreztem magam társaságban. Csak ennyit akartam mondani.

Ja, hogy kell valami lényeges tartalom is, ami vonzza az érdeklődőket!

Na, akkor... Burszán Vera a Három kismalac Burszán Verája, ma reggel egészséges kisfiúnak adott életet. Az egészséges kisfiú az utcán szólította meg Verát és kért tőle egy életet, mert a Half Life 2-ben már elfogyott neki az összes. Vera adott neki egyet, azután elment a Praktikerbe hidraulikus gördeszka emelőt venni. 

1 komment

Címkék: rovat mondom magamnak aradi tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://mikroszkopszinpad.blog.hu/api/trackback/id/tr154476451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szivi1 2012.05.02. 14:11:08

jövök sürübben, rendszeresen itt lesz a helyem! Sok sok sikert kivánok az indulo itteni bloghoz!!!
süti beállítások módosítása