HTML

Mikroszkóp Színpad

Azt várjuk, hogy dörömböljenek a színház bejáratánál azok a nézők, akik önkéntes rekeszizom gyakorlatokra vágynak…

Friss topikok

Mondom magamnak, Tibi! #6

2012.05.12. 13:45 mikroszkopszinpad

Aradi Tibor rovata

Az én rajongóm

Előrebocsátom, ma reggel a világ egyik legaranyosabb és legkedvesebb rajongójával futottam össze, úgyhogy amit leírok, pusztán azért teszem, mert még most is nevetek. Jövök ki a szupermarketből, kezemben a két kiflivel és a 2 deci kakaóval (igen, azért ilyen sok, mert vendégeket várok), majd megszólít egy hatvan év körüli úr.

Úr: Jó napot, művész úr!

Én: Jó napot!

Úr: Hát. El sem hiszem, hogy itt látom önt. Az egész család imádja magát meg a Mikroszkópot. Ne haragudjon már, hogy ilyet kérek, de nem tudna adni egy autogramot?

Én: De, nagyon szívesen!

Úr: Van magánál papír meg toll, mert nálam nincsen?

Én: Sajnos nincs nálam!

Úr: Mégis, nem tudnánk valahogy megoldani?

Én: Hát, ha gondolja, kakaóval belefröcskölhetem a nevem a pólójába.

Úr: Jaj, de kár, pedig nagyon szeretjük ám magát, meg a Sas Józsit is. Maga olyan tehetséges, imádom a humorát, ahogy azokat a poénokat mondja. Tényleg az egész család imádja önt. Ne haragudjon, már csak egy kérdés, aztán nem zavarom!

Én: Nem zavar, tessék mondani!

Úr: Hogy hívják magát?

Mocskosul ismert és népszerű vagyok, az anyám mindenit!

 

Bővebben rólam: www.araditibor.hu Csak erős idegzetűeknek!

  

Szólj hozzá!

Címkék: rovat rajongó mondom magamnak aradi tibor

A bejegyzés trackback címe:

https://mikroszkopszinpad.blog.hu/api/trackback/id/tr804504055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása