HTML

Mikroszkóp Színpad

Azt várjuk, hogy dörömböljenek a színház bejáratánál azok a nézők, akik önkéntes rekeszizom gyakorlatokra vágynak…

Friss topikok

Mondom magamnak, Tibi! #3

2012.05.02. 17:00 mikroszkopszinpad

Aradi Tibor rovata

Isten éltessen, Bumbi!

Nádas Gyuri 50. születésnapja több okból is emlékezetes marad számomra. Először is, nagyon régen fogyasztottam el ennyi fröccsöt. Nem szoktam sűrűn alkoholt inni, de ha igen, akkor... akkor. A fröccs hatását leginkább szegény Fésűs Nelly lába bánta, amin olyan természetességgel gyalogoltam át kétszer is, mintha zebra lett volna. A másik ok, amiért emlékezetes lett a szülinap, hogy hosszú idő után végre találkozhattam Szántó (Berta) Szandra színésznővel, aki mindig is szép volt (és tehetséges), de a szülés olyan „megabombázóbrutál” nőt csinált belőle, hogy elhatároztam, én is szülni akarok, hogy ilyen szép lehessek. Szóval, nagyon jó érzés volt magamhoz ölelni ezt a 190 centi tömény anyát, és végre beszélgetni egy kicsit, úgy vagy talán „úgyabbul”, mint régen, amikor még majd minden nap együtt játszottunk a Mikroszkóp Színpadon.

Ja, és a születésnapon Nádas Gyuri is ott volt. :-)

Mai kulisszatitkom: Jeges Krisztián, a Mikroszkóp Színpad Jeges Krisztiánja, főszerepet kapott a Die Hard 5.-ben. Bruce Willis a Maguk akarták című kabaréban figyelt fel Krisztiánra. Willis elárulta nekem a Komédiás Kávéházban, miután inkognitóban megnézte kabarénkat, hogy nagyon tetszett neki, ahogy Krisztián alakította a részeg szobafestőt a Maradj talpon című jelenetben, így aztán nem meglepő, hogy beleírták a Die Hard 5-be ezt a furcsa figurát. Jeges Krisztián óriási megtiszteltetésnek tartja a felkérést, de köszönettel elhárította. Nem szeretné ugyanis, a forgatás miatt lemondani Lajosmizsei turnéját.

Ui.: Isten éltessen Bumbi!

Bővebben rólam: www.araditibor.hu Csak erős idegzetűeknek!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikroszkopszinpad.blog.hu/api/trackback/id/tr334484685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelka Barnacz 2017.12.20. 19:28:41

Nagyon.tetszik.sokszêp.mindent.élmény.élnek.meg.a.szinpadon.én.is.àt.élem.a.tévé.képernyöm.elött.én.is.szinész.szeretem.volna.lenni.sajnos.nekekem.nem.sikerült.de.örülök.az.önök.sikereinek.én.44éves.vagyok.nagyon.szeretem.a szinhàzat.etelka.ui.meghalgatok.minden.komentet.őnöktől.

Etelka Barnacz 2017.12.21. 07:22:53

Nagyon.szerem.a.szinhàzat.én.is.szinész.szeretem.volna.lenni.de.sajnos.ez.nekem.nem.sikerült.de.nagyon.örülök.màsok.sikerênek.44.éves.vagyok.minden.komentet.meghalgatok.önöktől.nagynagy.êlmény.a.szinhâzban.ât.élni.a.szinbadi.szerepeket.én.is.ezt.teszem.a.tévé.képernyön.keresztül.etelka.szekszârdról.
süti beállítások módosítása